cot cet cot cet ^^

07 September 2011

everything remind me of him.. ='(

pegi mane2.. buat ape2.. tgk ape2.. teringat kat dia..
hmmm.. sakitnye..
handphone plak sentiasa dlm genggaman..
dah tau takkan ade lg msg dari dia, pegang handphone lg buat ape?
tak sedar pon tgn ni asyik la pegang handphone.. 
tp bile sedar, letak handphone ja0h2..
hmmm..
tak tau nk buat mcm mane lg dah biar hilang perasaan ni..
hanya mampu tido supaya rasa sakit ni boleh hilang..
tp just hilang kejap je..
bila bgn, sakit tu dtg balik..
paling tak boleh than bile tgk bubu..
die yg belikan bubu.. kami same2 jage dulu..
skang aku xmampu nak tengok bubu.. mesti teringat.. sedihnya..
kesian bubu, dah bape ari terbiar..
tp hari ni aku mandikan bubu.. 
bubu pon mcm phm je aku tengah sedih.. senyap je bile aku mandikan..
slaloonye meronta2..
mungkin bubu pon sedih bile tgk aku menangis mandikan die.. ='(




0 comments: